Emlak vergisi için nasıl başvurulur?
Mülk sahiplerini ilgilendiren emlak vergisi 2. taksit ödemeleri sürüyor. Her yıl düzenli bir şekilde 2 taksit olarak ödenene emlak vergisini taşınmaz sahipleri ödemek zorundadır. Eğer zamanında ödeme yapılmamış ise vergi tutarına gecikme cezası eklenir. Peki ya emlak vergisi için nasıl başvurulur? İşte cevabı...

Emlak vergisi başvuruları nasıl yapılır?
İşsizlerin, engellilerin, gazilerin, emeklilerin ve 200 metrekareyi geçmeyen tek bir taşınmaza sahip olan kişilerin muaf tutulduğu emlak vergisi belediyeler tarafından tahsil edilir. Emlak vergisi başvuruları taşınmazın bulunduğu belediyeye giderek yapılır. Belediyelerden alınan form ile birlikte taşınmaz sahiplerinin tapu fotokopilerini, binalar için yapı kullanma izin fotokopilerini, mülk sahibinin ikamet ve arsa işyeri adresini, binanın bulunduğu adresi, vergi numarasını ve T.C kimlik numarasını yanında bulundurması gerekir.

Emlak Vergisi 2. taksit ödemeleri için son gün ne zaman? tıklayınız

Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfası.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181