banner4

'Başkent Ankara'nın gayrimenkul avantajı değerlendirilmeli!'
banner30
Gayrimenkul yatırımları alanında ülkemizin öncü şirketlerinden olan Ufuk Mülk Yatırım Proje Geliştirme A.Ş.'nin Yönetim Kurulu Başkanı Cem Ufuk, Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK)'nun 2016 yılı ilk 5 aylık gayrimenkul satış istatistiklerini değerlendirdi.

Verilere göre Türkiye genelinde gayrimenkul satışlarının 2015 Mayıs ayına göre artış gösterdiğini anımsatan Ufuk, "TÜİK'in açıkladığı mayıs ayma ilişkin gayrimenkul satış istatistiklerine baktığımızda ülkemiz genelinde mayıs ayında 107 bin 888, haziran ayında 106 bin 187 gayrimenkul satıldığını görüyoruz. Ankara'daysa haziran ayında 11 bin 695 gayrimenkul satılmıştır. Gayrimenkul satışlarında, Ankara 11 bin 408 gayrimenkul satışı ile (9,9%) İstanbul'dan sonra yer almıştır. Ankara'yı 6 bin 697 gayrimenkul satışı ile İzmir izlemektedir" dedi.

ANKARA YATIRIMCISINA KAZANDIRIYOR
Gayrimenkul yatırım danışmanı Cem Ufuk, üç büyük kentin gayrimenkul fiyat endekslerindeki gelişmelerin dikkat çekici olduğunu ifade etti. Ufuk, "2016 yılı Mart ayında İstanbul, Ankara ve İzmir sırasıyla yüzde 19,00, 9,72 ve 14,51 oranlarında artış göstermiştir. Daha önce de sık sık dile getirdiğimiz gibi 2016 yılının ilk çeyreğinde yabancı yatırımcıların şehrimize ilgisi devam etmektedir. Ülkemizin ve kentimizin jeopolitik önemi ve gayrimenkul projelerindeki uygun ödeme koşullarıyla gayrimenkul ve inşaat sektörü olumlu etkilenmektedir. Bol alternatifli ve yatırımcıları cezbeden karma projeler ile ofis projeleri hayli ilgi görmektedir. Gayrimenkul sektörünün gözbebeği Ankara, yatırımcısına kazandırdığını, son verilerle bir kez daha göstermiştir. Bizim tüm kesimlere önerimiz, gayrimenkul piyasasının bu denli canlı olduğu ve kazandırdığı bir kentte; Türkiye'nin en fazla gayrimenkul satılan ikinci kenti Ankara'da, bu avantajlardan yararlanmalarıdır" diye konuştu.

Anadolu Gazetesi
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner36

banner7