banner4

Bursa'da en çok prim yapan ilçeler!
banner30
FORBES Türkiye'nin sekizinci kez yayınladığı "Emlak Raporu" bu yıl çok daha kapsamlı. Önceki yıllarda sadece yedi kentteki metrekare satış ve kira değerleri analiz edilirken bu sene Türkiye'de büyükşehir statüsündeki 30 kentin tamamı mahalle mahalle mercek altında. Raporda, İş Bankası'nın desteğiyle gayrimenkul bilgi servisi REIDIN tarafından hazırlanan "REIDIN Emlak Endeks"i oluşturan reel fiyatlar kullanılıyor.

Nüfus bakımından Türkiye'nin en büyük dördüncü kenti olan Bursa buna paralel olarak Türkiye'nin en büyük beşinci konut piyasası konumunda. 2015'te 50 bin konutun satıldığı kentte bu yılın ilk altı ayında da 25 bin konut satışı yapıldı. Kentte ön plana çıkan bölge Nilüfer. Metrekare satış fiyatlarının bin 700 liraya yaklaştığı Nilüfer aynı zamanda kentin en pahalı ilçesi konumunda. Yine Haziran 2015-Haziran 2016 döneminde yüzde 30,6'lık artışla Bursa'da en çok değer kazanan ikinci ilçe konumunda. Bursaspor'un yeni stadı Timsah Arena, beş yıldızlı oteller ve markalı konut projelerine ev sahipliği yapan ilçe, kentin yeni cazibe merkezi haline geliyor. 



KENTİN YENİ ROTASI
İstanbul-Bursa-İzmir Otoyolu ve devam eden hızlı tren projesi ile birlikte Bursa, İzmir yönüne doğru genişliyor. Yeni konut bölgeleri de Nilüfer'in bu yöndeki mahallelerinde yapılıyor. Bu mahalleler arasında Balat, Ertuğrul ve Altınşehir dikkat çekiyor. Yüzde 30'un üzerindeki değer artışı yaşayan bölgede potansiyel hala yüksek. 

KİRA ŞAMPİYONU İLÇELER
Bursa'nın en kalabalık ilçesi olan Osmangazi'de kıra bedelleri hız kesmeden yükseliyor. Kentin yeni merkezi haline gelen Nılüfer'de ise kira bedeli artışında ikinci sırada. 

EN ÇOK PRİM YAPAN İLÇELER
Bursa'nın çevre ilçeleri Mudanya ve Gemlik, bu yıl emlak yatırımcılarına yüzde 30'un üzerinde getirı sağladı. 

Forbes Türkiye Dergisi

 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner36

banner7