Çiftçi 'Konut alıcılarına yöntemleri açıklıyor'!
Geçtiğimiz yıl Türkiye’de 1 milyon 341 bin konut satıldı. Nakit parası olanlar hayalindeki eve rahatlıkla ulaşabilirken belirli bütçeye ulaşamayanlar almak istediği ev için banka kredisi çekmek durumunda kaldı. Öte yandan bugün, Türkiye’de orta ve dar gelir sınıfını oluşturan yüzde 60-70’lik kesim, ev sahibi olmak için yoğun bir şekilde çalışıyor. Dolayısıyla bu grubu da konut alabilecek seviyeye getirmek ve rakamları 2 milyon seviyesine çekmek için inovatif yöntemler geliştirmek son derece önemli. Peki, bu nasıl olmalı? Birevim’e göre; mevcut satışları 2 milyon seviyelerine çıkması ancak tasarrufa dayalı faizsiz ev alma modeliyle mümkün. Çünkü 2016 yılında ev sahibi olmak isteyip; peşin parası olmayan ve kredi kullanma şansı olmayanlar ev sahibi olamadı.

“Önümüzdeki yıllarda ayda 100 bin kişi ev sahibi olacak”
Orta ve dar gelir sınıfına mensup bireyler için doğru ve güçlü bir yöntem sunulmasının, bireylerin kolaylıkla ev sahibi olmaları anlamına geldiğinin altını çizen Birevim Yönetim Kurulu Başkanı Murat Çiftçi, “Birkaç yıl içinde Birevim’in de içinde bulunduğu tasarrufa dayalı faizsiz ev alma sektörü, giderek daha büyüyecek. Bu büyümeyle doğru orantılı olarak sektörde faaliyet gösteren firmaların sayısı da artacak. Dolayısıyla sektörün daha büyük kitlelere ulaşılması neticesinde bu yöntemlerle ayda 100 bin kişinin ev sahibi olabileceğini düşünüyoruz. Çünkü biliyoruz ki tasarrufa dayalı ev alma modeli konut satışlarını önemli oranda etkiliyor. Biz Birevim olarak bu yöntemlerin önemli uygulayıcılarından biriyiz. Ülkemizde tasarruf kültürünün oluşması ve insanların ihtiyaçlarını tasarrufa dayalı faizsiz bir modelle normalden çok daha kısa sürede karşılaması için büyük bir gayretle çalışıyoruz” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181