banner4

Drogba'nın memleketi Dumankaya'nın hedefinde!
banner30
Yeni stratejileri gereği markalarını artık yurtdışına taşıyacaklarını söyleyen Uğur Dumankaya, "Almanya, İngiltere ile ilgili ciddi çalışmalarımız var. Afrika'da ise boş pazarlar var. Mozambik ve Fildişi Sahili'ni araştırıyoruz" dedi. Fildişi Sahili'nin, Drogba'nın memleketi olduğu için Galatasaray'ın bu ülkede çok iyi bilindiğini belirten Dumankaya, "Buradaki görüşmelerimize Galatasaray formasıyla gidiyoruz. Bu da çok olumlu bir etki yapıyor. Biz de bu ülkelerde her türlü yatırım olasılığını değerlendiriyoruz" diye konuştu. Satışlarının yüzde 25'ini yurtdışına yaptıklarını kaydeden Dumankaya, "Özellikle Körfez bölgesinden alıcılarımız var ve Galatasaray bu coğrafyada da çok iyi bilinen bir marka" dedi. 



Galatasaray etkisi
Gayrimenkul sektöründe artık kısa vadeli yabancı kaynaklarla yatırım yapmanın zorlaştığına dikkat çeken Dumankaya, "Sektör, finans sektörüyle birlikte hareket etmek durumunda. Ciddi fonlar, yabancı ortaklar bulması gerekiyor. Burada da Galatasaray sponsorluğu bize olumlu etki ediyor" diye anlattı. Göğüs sponsorluğu ile Türkiye'nin en değerli spor kulüplerinden birinin, formasındaki en değerli yerine sponsor olduklarını hatırlatan Dumankaya, şöyle devam etti: "Bu markamız için büyük önem taşıyor. Nasıl bir katkı yaptı diye sorarsanız, Dumankaya'nın marka bilinirliğini süratle artırdı, diyebilirim. Bunu sponsorluktan sonra yaptırdığımız algı araştırmasından sonra çok net gördük" dedi. 


Fanatik Gazetesi 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner36

banner7