Seferberlik kampanyasında 5 proje kotayı aştı!
Gayrimenkul sektörü, 240 ay vadeli kampanya sayesinde 'ölü sezon' olan kış aylarını hareketli geçiriyor. Emlak Konut GYO'nun 1 Şubat'ta başlattığı 'Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti' kampanyası, konut satışlarına hız kattı. Kampanya kapsamında 1 Şubat-12 Şubat tarihleri arasında 12 günde 1.250 konut satıldı, toplam 1 milyar 150 milyon lira ciro elde edildi. Kampanyanın geçen hafta açıklanan 5 günlük bilançosu 605 milyon lira ciro ve 750 konut satışıydı. Buna göre geçen bir haftada Emlak Konut GYO projelerinde 500 konut daha satılmış oldu.

5 proje kotayı aştı 30 projede
15 bin bağımsız bölümü kapsayan kampanyada yüzde 5 peşinat karşılığında 60 ayda sıfır, 120 ayda yüzde 0.45, 240 ayda yüzde 0.79 faiz oranı ile ev sahibi olma fırsatı sunuluyor. 31 Mart'a kadar geçerli olacak kampanyaya 10 banka destek veriyor. Yoğun ilgi gösterilen kampanya sayesinde satış ofisleri de oldukça hareketli günler geçiriyor. Özellikle hafta sonlarında satışlar hız kazanıyor.

Konut üreticileri, kampanyaya projelerindeki satışa açık daire sayısının yüzde 20'si ile katılıyor. Edinilen bilgilere göre, 12 günde 30 projeden 5'i kotasını doldurdu. İlk 5 günde Ankara'daki Sofa Loca, İstanbul Bağcılar'daki Batışehir ve Nidapark Küçükyalı projeleri kampanya için ayırdıkları yüzde 20'lik satış kotalarını doldurmuştu. Geçtiğimiz hafta da Ankara'daki Koordinat Çayyolu ile İstanbul Zekeriyaköy'deki Köy kotalarını dolduran projeler arasına girdi. İstanbul'daki Karat 34, Tual Adalar ile Tual Bahçekent de kotalarını doldurmak üzere. 

3 aylık satışı 12 günde yakaladı
Emlak Konut GYO'nun Şubat 2016 rakamlarına göre, 424 konut satışından 255 milyon lira gelir elde edilmişti. Böylece Emlak Konut, 1.250 adetle Şubat satışlarını ayın ortasında geçen yıla göre üçe katlamış oldu. Şirketin 2016'daki ilk 3 aylık verileri de Şubat ayına yetişemiyor. Şirket geçen yıl ilk 3 ayda toplam 1.200 konut satmış, 1 milyar 67 milyon lira ciro elde etmişti. Kampanyanın sonunda 2 bin bağımsız birim satışı ve 2-2.5 milyar liralık ciro hedefleniyor.

60 aya büyük ilgi
Tarihi kampanya, her gelir grubuna hitap eden 60 ayda sıfır, 120 ayda yüzde 0.45, 240 ayda yüzde 0.79 faiz oranı sunuyor. 12 günde satılan 1.250 ev için tüketicilerin her vade seçeneğine ilgi gösterdiği belirtiliyor. 240 ay vadenin yanı sıra cazip ödeme seçenekleri nedeniyle 120 ay ve 60 ay sıfır faiz seçeneğine de ilgi büyük.

Meltem Kara / Vatan Gazetesi

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181