3. İstanbul'da 2. etap yolda!
Ön talep dönemindeki başvurular projedeki toplam konut sayısının 8 katını aşınca 3. İSTANBUL’un satış stratejisinde de revizyona gidildi. Satış Ofisi ziyaretleri için ayrı bir düzenleme gerçekleştirilen projede, lansman fiyatları ve ödeme planları ise geliştirilerek daha da cazip hale getirildi. Projenin ikinci etabına yönelik hazırlıklara da, daha yakın tarihe çekilebilmek üzere esnek ve efektif bir yapı kazandırıldı.

“Başakşehir’in en büyük projesi”ne her platformda yoğun ilgi
3. Havalimanı ve 3. Köprü gibi bölgesine değer katacak bir proje olarak hayata geçecek 3. İSTANBUL, web sitesi üzerinden gerçekleştirilen ön talep döneminde dahi gördüğü yoğun ilgi ile rekorlara koşuyor. “Başakşehir’in En Büyük Projesi” unvanlı proje, ön talep döneminin 3. haftasında 10 bine yakın başvuru topladı. 3. İSTANBUL, ilk kez görücüye çıktığı MÜSİAD Expo 2016’da da yoğun ilgi gördü; binlerce kişi tarafından ziyaret edildi, yaklaşık 1.000 kişi ise ön talep formu doldurarak başvuruda bulundu. Özgün özellikleri ile “Başka bir İstanbul” alternatifi yaratacak proje, 1/1000 ölçekli dev maketi ile katıldığı Emlak 2016 fuarında da ilk günden dikkatleri üzerine topladı. 3. İSTANBUL’un, 4 gün sürecek Emlak 2016’da da aynı başarıya imza atması bekleniyor.

Projedeki toplam konut sayısının 8 katından fazla talep toladı
Toplamda 10 bine yaklaşan başvuruların yoğunluğu 3. İSTANBUL yönetiminde memnuniyet yaratırken, projenin satış ve hazırlık stratejilerinin ise revize edilmesine yol açtı. 3. İSTANBUL’un ön talep döneminde, sayısal olduğu kadar coğrafi yaygınlık açısından da çok önemli bir ilgi gördüğünü belirten ASAF Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Akbal, “Başakşehir Belediyesi’nin güvencesi, Al Zamil, Seha Yapı, Adese ve Fuzul gibi alanlarının öncü ve köklü kuruluşlarının oluşturduğu güç birliği ile hayata geçmekte olan 3. İSTANBUL, gerçekten de çok değerli bir ilgiye mahzar oldu. Zira 3. İSTANBUL’a yapılan bu başvurular, yoğunluğu kadar coğrafi olarak yaygınlığı ile de özgün ve çok özel bir proje olduğunu da gösteriyor. Projemizin web sayfası üzerinden başlattığımız ön talep toplama döneminde, yaklaşık 9 bin başvuruda bulunuldu. 3. İSTANBUL MÜSİAD Expo’da da çok yoğun ilgi çekti. 1.000 kadar talep de burada gerçekleşti ve toplam başvuru sayısı 10 bine yaklaştı. 3. İSTANBUL’da satışa sunulacak toplam konut sayısının 8 katından fazla bir talep oluştu. Projemiz, dev bölge maketi ile katıldığı Emlak 2016’da Türkiye’nin gayrimenkul arenasına da ilk kez çıktı ve daha ilk günden ciddi bir ilgi topladı. 3. İSTANBUL’un ön talep toplama döneminde elde ettiği bu başarıyı, Emlak 2016 fuarında da tekrarlamasını bekliyoruz” dedi.

3. İSTANBUL’da rekora koşan ön talep, satış stratejisinde te revizeler getirdi
3. İSTANBUL’a gösterilen bu yoğun ilgiye en iyi şekilde karşılık verebilmek üzere satış stratejisinde bazı geliştirmeler de yaptıklarını belirten Mahmut Akbal, “Satış ofisimizde en doğru ve en iyi şekilde hizmet verebilmek üzere özel bir düzenlemeye gittik. Ayrıca projemize gösterilen bu güzel teveccühe layığı ile karşılık verebilmek için, lansmana özel avantajlar sunan fiyat ve ödeme seçeneklerimizi geliştirerek, daha da cazip hale getirdik” açıklamasında bulundu. Akbal, projenin ikinci etabının planlamasında da tarihi öne çekebilecek esnek ve efektif geliştirmeler gerçekleştirdiklerini açıkladı.

Projeye Türkiye’den 70 il, yurtdışında ise 45 ülkeden talep geldi
Benzersiz özellikleri ile bölgesinin yeni merkezini oluşturacak 3. İSTANBUL’a yapılan ön talep başvuruları, sayısal olarak olduğu gibi yaygınlığı ile de dikkat çekiyor.

Projeye gösterilen ilginin merkezi, doğal olarak projeye adını da veren İstanbul’dan geliyor. 3. İSTANBUL’a gelen taleplerin %70’inden fazlasını oluşturan İstanbul’da, Başakşehir’in yanı sıra Bahçeşehir ve diğer çevre semtler olmak üzere çeşitli ilçelerden başvuruda bulunuldu.

Proje, İstanbul dışından da büyük ilgi çekti. 3. İSTANBUL’a gelen ön taleplerin yaklaşık %20’si, Türkiye’nin çeşitli bölgelerindeki 70’e yakın ilden geldi. İstanbul dışındaki iller sıralamasında ilk üç ise Tekirdağ, Ankara ve Konya’dan oluştu.

‘Başka bir İstanbul’ alternatifi oluşturacak olan 3. İSTANBUL’a yurtdışından da ilgi büyük oldu. Projeye yönelik ön taleplerinin %10’a yakını, dünyanın çeşitli bölgelerindeki 45 farklı ülkeden geldi.
Hem yaşam hem de yatırım için önemli fırsatlar sunan 3. İstanbul’un lansman avantajlarını kaçırmamak için halen “ucuncuistanbul.com” internet adresi üzerinde bulunan formu doldurarak başvuruda bulunmak yeterli.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181