AVM markaları için 'Verimlilik' önem kazandı!
KDM Alışveriş Merkezleri Kiralama ve Yönetim Danışmanlık AŞ. Genel Müdürü Murat İzci, "AVM açma hızı da azaldı. Birçok AVM satış listesinde. Caddelerde kentsel dönüşümün de etkisiyle çok mağaza kapanıyor. Eskiden her yerde olmak isteyen markalar artık kazanç olan yerde bulunmak istiyor. Verimlilik ön planda artık ve yeni açılan mağazalardan çok verimli olmadığı için kapatılan mağazalar daha çok konuşuluyor." diye konuştu.

Türkiye'de 1.000 kişiye düşen kiralanabilir alanın ortalama 132 metrekare olduğuna da değinen İzci, İstanbul'da Anadolu yakasının önümüzdeki dönemde ciddi yatırımlara sahne olacağını anlattı. İzci, şöyle devam etti: "İstanbul'da 1.000 kişiye düşen kiralanabilir alan 267 metrekare. Avrupa yakasında bu rakam 330 metrekare, Asya yakasında 138 metrekare. Ancak önümüzdeki 2 yılda İstanbul'un Asya yakasında çok ciddi metrekarelere sahip yeni AVM yatırımları devreye girecek. Bu da ortalamayı yükseltecek."

Vatan Gazetesi 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181