Bosphorus Istanbul 2019’da açılıyor!
Astaş Holding, bu sene Mandarin Oriental, Bosphorus Istanbul projesinin inşaatına başlayarak, 2019 yılında hizmete açmayı planlıyor.

Mandarin Oriental, Bodrum açılışından itibaren çok kısa bir süre içinde, dünya basını ve kamuoyu tarafından Akdeniz çanağının en iyi resort otellerinden ve dünyanın en iyi lüks otellerinden biri konumuna ulaştı. Yeni açılan bir tesis olmasına rağmen değerlendirme kuruluşları tarafından uluslararası alanda 16 ödüle layık görülen Mandarin Oriental, Bodrum, bu yılın zorlu pazar koşullarında bile sezonu, yüksek doluluk ve yüksek misafir memnuniyeti ile tamamlamış olmanın memnuniyetini yaşıyor.

Bu yaz tanınmış uluslararası markalarla benzersiz işbirliklerine imza atan Mandarin Oriental, Bodrum, misafirlerine Bastian Gonzales ile dünyanın en önemli uzmanları tarafından sunulan bakımlar, Gymboree ile çocuklar için keyifli aktiviteler gibi heyecan verici hizmetler sundu. Resort otelin çeşitli restoran ve barları, yenilikçi menüleri ve rafine lezzetleriyle huzurlu, dinlendirici ve eğlenceli yaz tatilini zenginleştirdi.

Mandarin Oriental, Bosphorus Istanbul 2019’da açılıyor
Bodrum’un kendine hayran bırakan eşsiz doğası içinde yer alan, ayrıcalıklı hizmetleri ile 52 ülkeden gelen misafirlerine unutulmaz bir tatil deneyimi sunan Mandarin Oriental, Bodrum gelecek sezona, kış döneminde üzerinde çalışacağı yenilikler, geliştirmeler ve yeni bir enerji ile girmek üzere kasım ayından itibaren hazırlıklarına başlayacak ve 1 Nisan 2017’de misafirlerini büyüleyecek yenilikler ile yeni sezonu açacak.

Konuyla ilgili olarak bir açıklama yapan Mandarin Oriental, Bodrum otelinin yatırımcısı Astaş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Vedat Aşcı; Türkiye ve Türkiye’deki markalı otelcilik sektörünün daha da gelişeceğine inanıyorum. Mandarin Oriental, uzun vadeli vizyonu olan lüks bir markadır. Amacımız gerçek Türk konukseverliğini göstermek üzere dünyanın dört bir yanından her yıl daha çok misafiri Türkiye’ye getirmektir. Bu pozitif bakış açısını sürdürmek, başkalarına örnek olmak ve dünya elitlerine Bodrum’u ve Türkiye’yi tanıtarak turizm sektörünü desteklemek çok önemli. Bu yıl ülkemizde turizmi etkileyen bazı gelişmeler oldu ancak bu gelişmelerin artık arkamızda kaldığına inanıyoruz. Gelecek yıllarda hem Türkiye turizmi, hem de Bodrum ve Mandarin Oriental için son derece pozitif bir beklentiye sahibiz. Mandarin Oriental, Bodrum, Mandarin Oriental grubunun en öne çıkan gurur kaynağı otelidir. Bu grupla geliştirmekte olduğumuz Mandarin Oriental, Bosphorus Istanbul otelinin açılmasıyla, iki otel pazarlama ve çekim gücü sinerjisi yaratarak lüks turizm sektörüne hizmet verecektir”dedi.

Mandarin Oriental’ın dünyanın tüm büyük pazarlarında ve önemli destinasyonlarında yerleşmiş olan küresel konumu sayesinde Mandarin Oriental, Bodrum’a dünyanın pek çok ülkesinden harcama gücü yüksek, elit misafirler geldiğini belirten Aşcı sözlerine şöyle devam etti: “Resort otelimiz Türkiye’yi son derece başarıyla temsil ediyor ve misafirlerinin memnuniyeti ile unutulmaz anılar yaratıyor. Özel mimarisi ve doğal ortamıyla hem Türkiye pazarında, hem uluslararası arenada lider oteller arasında ilk sıralarda yer alıyor. Çok kısa sürede dünya çapında iyi bir konuma ulaşan otelimiz, aldığı ödüllerle ve büyük başarısıyla Bodrum ve dolayısıyla ülkemize olan lüks talebi artırıyor. Bu yıl otelimizde 52 farklı ülkeden misafir ağırladık, hedefimiz dünyanın 195 ülkesinden seyahat severleri Bodrum’a misafir olarak getirmektir. Astaş Holding, Mandarin Oriental grubu ile birlikte Türkiye’ye de yeni oteller, resort ve rezidanslar açmayı planlıyor. 2017 yılı içindeki olumlu gelişmeler, bu güzel ülkenin global elit turizm destinasyonu olma vizyonunu destekleyecek ve Mandarin Oriental gibi birçok uluslararası firmaları ve yeni yatırımcıları ülkemize çekecektir.”

Otelin, 2017 yazında da misafirlerine organizasyon, toplantı ve unutulmaz düğünler ile kusursuz deneyimler sunmaya devam edeceğini belirten Vedat Aşcı sözlerini şu şekilde sürdürdü:
“Bazı yayınlarda Mandarin Oriental’ın, Bodrum’dan ayrılacağına dair yapılan yanlış haberleri okuduğumda çok şaşırdım. Türkiye’nin gerek turizm konumlandırması, gerek uluslararası platformdaki jeopolitik duruşu ve gerekse yabancı ve yerli yatırımcıların Türkiye’ye bakış açılarının iyi yönetilmesi gereken hassas bir dönemdeyiz. Bu dönemde devlet, özel sektör, vatandaş ve medya olarak hep birlikte sorumluluk taşımalıyız. Dünya çapında çeşitli ödüller kazanan Bodrum projemiz Türkiye’yi ve Bodrum’u dünyanın her yerinde ön plana çıkarmakta ve iyi bir şekilde temsil etmekte. St. Tropez, Sardunya, Ibiza ve benzeri lüks destinasyonlarla beraber Türkiye’yi de yüksek harcama gücü olan elit turizm pazarlarında adından söz ettirmektedir.”

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181