Ünlü isimler, futbol kulüpleri ve hemen her sektörden çeşitli markaların katıldığı sosyal medyanın yeni trendi haline gelen hareketsiz video konsepti 'Mannequin Challenge', Tahincioğlu Nidapark Kayaşehir satış ofisi çalışanlarını ve ziyaretçilerini de dondurdu.

Tahincioğlu, sosyal medyada hızla yayılan ve dünyayı etkisi altına alan, günlük hayatın donması anlamına gelen 'Mannequin Challenge' akımına katılan markaların arasında yerini aldı.

Gayrimenkul sektöründe #MannequinChallenge paylaşımını ilk kez yapan şirket olan Tahincioğlu, Nidapark Kayaşehir satış ofisinde çalışanlarının ve ziyaretçilerinin katılımıyla çektiği videoyu sosyal medya hesapları üzerinden yayınladı. Tahincioğlu Nidapark Kayaşehir satış ofisinde gerçekleştirilen 'Mannequin Challenge' ile satışı ofisi çalışanları ve ziyaretçiler donarak akıma katıldı.
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner91