Kıbrıs Caddemm projesi tanıtıldı!

Yıllardır özellikle Mağusa bölgesinde inşaat yatırımları gerçekleştiren AKOL Development, yeni ve farklı bir proje ile medya önüne çıktı ve Caddemm’i tanıttı.

“Ada’nın ilk özel caddesi” konsepti ile tasarlanan projede hem marka yiyecek- içecek alanları yaratılıp, hem de İstanbul’un Bağdat Caddesi ya da İstinye Park benzeri bir yaklaşımla alışveriş noktalarının, rezidans tarzı konutlarla buluğu buluştuğu dev proje, bir lansmanla basın mensuplarının beğenisine sunuldu. Caddemm’in basınla buluşmasında ayrıca 13 yıldır inşaat sektöründe var olan şirketin, yenilenmiş imajı ve yeni kurumsal kimliği de ilk kez kamuoyu ile buluşturuldu.

"REZİDANS PROJESİNİ İLK ADAYA GETİREN ŞİRKETİZ" 
Toplantıda ilk sözü alan AKOL Group CEO'su Niyazi Şanal, uzunca sayılabilecek bir dönemdir inşaat alanında şirket olarak emin adımlarla ilerlediklerini anlatan Sanal, daha önce medya ile bir araya gelmediklerini ancak Cadddem Projesinin lansmanı vesilesi ile çalışmalannı medya yolu ile kamuoyu ile paylaşmak istediklerini ifade etti. 2004 yılında, basın toplantısında hazır bulunan, babası Fikret Sanal ile AKOL'u kurduklannı ifade eden Niyazi Sanal, önce daha küçük projeler yaptıklannı ve 2010 yılından itibaren marka projelerle sektörde yerlerini aldıklanna dikkat çekerek: 'Rezidans konseptini adaya getiren şirketiz. Caddemm projesi ile birlikte AKOL olarak sizler ile daha yakın ilişki kurmak niyetindeyiz" dedi. 

YENİ AKOL LOGOSU VE CADDEMM
Sanal daha sonra sözü, şirketin kurumsal kimliğinin yenilenmesi ve Caddemm Projesi'nin konsept ve markasının oluşturulması noktasında görev üstlenen, Türkiye'nin ünlü reklamcısı Manual EFFECT CEO'su Burak Köprülüye devretti. Köprülü lansman sunumunda projenin kapsamını anlatarak, marka oluşumlanndaki görünmeyen değerin önemine dikkat çekti. Köprülü, görseller ile de zenginleştirdiği sunumunda AKOL markasının yenilenmesi, yeni logosunun hikayesini anlatarak, yayına başlayan reklam filmlerini basın mensuplan ile paylaştı. AKOL markasının da projeleri bakımından çok zengin bir bakîş açısı taşıdığına değinen Köprülü, adanın da görünmeyen değer bakımından büyük zenginliklere sahip olduğunu söyledi. 

"ŞİMDİ BİZ YENİ AKOLU YARATIYORUZ..
"Köprülü; 'Niyazi bey ile tanıştığımızda gördük ki, kendisi bu değerleri görebiliyor. Bir arsaya baktığı zaman orada neler olabileceğini görüyor. Bu bizim için çok önemliydi. Caddemm Projesi de bu şekilde doğdu. Ve gördüğümüzde biz çok etkilendik ve hemen Kıbns'taki yerel ortağımız Projaction ile kollan sıvadık" dedi. Köprülü: "Söylemimiz kuvvetli. Bunu sahiplenmek cesaret istiyor. Nedenlerini nasıllannı aktarmak zorundayız. Hepimiz değer yargılan ile yaşıyoruz. Niyazi bey ile tanıştığımızda çok güzel bir geçmiş gördük. İstanbullu bir şirket olarak tamamen oradaki algıya baktık. AKOL şirketinde bunu gördük. Şirketten ziyade marka olmak istediler. Profesyonel girişimler ile başladık" diyerek AKOL'un yeniden markalaşma serüvenini anlattı. 

"KALBİMDE SANA DA YER VAR" SLOGANI
Köprülü aynı zamanda logo oluşum sürecini de anlattığı basın toplantısında hem adanın "a"sı hem de AKOL şirketinin "A"sını birleştirerek iki üçgen ile yeni bir logo yaratıldığına dikkat çekerek, "Şimdi biz bir cadde yaratmak istiyoruz. Biz yeri görünce dedik ki burası merkez olur. Kimse başka bir yere gitmez. Bağdat Caddesi gibi, Istinye Park gibi olur. Özel bir cadde olsun dedik ve ortaya "Cadde Mağusa'nın ve adanın ilk özel caddesi" çıktı. Konumu ise merkezde olduğu için " Kalbin sana yer var" sloganını kullara dedi. 

MAĞUSA'NIN EN MERKEZ NOKTASINDAYIZ 
Daha sonra yeniden söz alan AKOL Grup CEO'su Niyazi Şanal projeye ilişkin detaylan anlattı Şanal: "Sakarya Çemberi üzerinde 4 ana yolun birleştiği nokta da bir cadde. Bu nedeni cadde dedik. 400 araçlık kapalı ve açık otopark. 12 bin metrekare ticari alan planladık ve uygulamaya koyduk. Mağusa'da bir cadde kuralım demiştik. Geçler gelsin eğlensin. Rahat rahat alışveriş yapılsın. 7 kattan oluşan 2 ayı blokumuz vardır. Dairelerimiz 2+1 ve 3+1 şeklindedir ve Mağusa'nın en merkez noktasındayız" 

ÖDEME SEÇENEKLERİ MÜŞTERİNİN İSTEĞİNE GÖRE
AKOL CEO'su Niyazi Şanal, arazi kendi mülkleri olduğunu için etabın 18 ayda tamamlanacak ve  ikinci etabın ise 6 ay sonra başlayacağını anlattı, iki adet ile güzel birer anlaşma yaptıklarını ifade eden Şanal, müşterilerin taleplerine göre 6 tip ödeme seçeneğimiz var. 36 aydan 12 aya kadar ödeme kolaylığı yaratıyoruz şeklinde konuştu. Toplantı sonrasında ise AKOL Grup CEO'su Niyazi Şanal tek tek basın mensuplarının yanına giderek sorulara cevap verdi.

Star Kıbrıs Gazetesi

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181