Aksigorta, Müşteri Memnuniyetinde Sektör Lideri
Tüm süreçlerini müşteri memnuniyetli odaklı yöneten Aksigorta, sikayetvar.com’a gelen şikayetlerin sektörel karşılaştırmalı analizinin yapıldığı bir endeks olan “Müşteri Deneyim Endeksi”ne göre 2015 yılı ikinci çeyrekte de sektör liderliğini sürdürdü. 100 Puanı Müşteri Paylaşım Yönetimi, 100 puanı Marka Algı Değişimi’nden olmak üzere 200 puan üzerinden hesaplanan Müşteri Deneyim Puanını 2. çeyrekte 16 puan birden yükselterek 108’e çıkaran Aksigorta, elementer sigorta sektöründe açık ara lider konumunda.

Aksigorta, ayrıca, 2014 yılından bu yana müşteri temas noktalarından 22’sinde memnuniyet ölçümlenmesine yönelik bir endeks hazırlıyor. “Pozitif Müşteri Deneyimi Endeksi” olarak adlandırılan çalışma, temas noktalarından alınan hizmetin, takip eden bir hafta içerisinde ölçümlenmesi ile belirleniyor. Pozitif Müşteri Deneyimi Endeksi’nin 2015 yılı ikinci çeyrek sonuçlarına göre; kasko, konut ve sağlık sigortası bulunan Aksigorta müşterilerinin memnuniyet skorları yüzde 81.4.

Aksigorta’nın müşteri memnuniyetini yükseltme hedefinin, finansal hedefleri kadar önem taşıdığını belirten Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, “Aksigorta olarak 55 yıllık tecrübemizi, bilgimizi, imkanlarımızı müşterilerimize doğru çözümleri sunmak, olumlu bir deneyim yaşatmak ve onların, aileleri ile birlikte geleceğe güvenle bakmalarını mümkün kılmak için kullanıyoruz” dedi. 
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner91