Çilek, Arapların da gözdesi oldu
Türkiye’nin bebek, çocuk ve genç odası kategorisinde bir numaralı markası Çilek, Birleşik Arap Emirlikleri’nin Dubai kentinde gerçekleşen, Dubai Index Fuarı’na katıldı. Fuar’da sergilenen Sultan, First Class, Football, Champion Racer, Romantic, Softy gibi ürünler arasından en büyük ilgiyi First Class görürken, Birleşik Arap Emirlikleri ve Suudi Arabistan pazarları için yeni bayilik anlaşmaları yapıldı.

Özel tasarım odalarını, uzak coğrafyalardan gelen ziyaretçileriyle buluşturan Çilek, bu fuar sayesinde yeni iş birlikleri için girişimlerde bulundu. 36 ülkeden 100 firmanın katıldığı ve binlerce kişinin ziyaret ettiği İndex Fuarı’nda, Çilek standı, ürünleri ve stant tasarımı ile görenlerin beğenisini kazandı.

Yurt içi ve yurt dışı fuarlarla adını dünya çapında duyuran ve 66 ülkede beğeni ile tercih edilen Çilek; ihracat alanında yaptığı çalışmalar sayesinde, hem mobilya sanayisi hem de ülke ekonomisine büyük katkı sağlıyor. 2014 yılında yurtiçi ve yurtdışında olmak üzere toplamda 35 yeni satış noktası açarak, bir önceki yıla oranla yüzde 18 büyüme gösteren ve 300 Milyon TL ciro elde eden markanın 2015 ciro hedefi ise 400 Milyon TL. 2015 yılı içerisinde 35 yeni satış noktası açmayı ve yüzde 30 büyümeyi hedefleyen Çilek, dünyanın önde gelen fuarlarına katılarak, daha çok kitleye seslenip, bu hedefine kısa sürede ulaşmayı ön görüyor.
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181