Tüketicinin yeni tercihi minimal mobilyalar!
Türkiye mobilya sektörünün çatı örgütü MOSDER, küçülen evlere minimal mobilya tercihlerini incelemek üzere Nielsen firması ile bir araştırmaya imza attı.

15 ilde toplam 1031 kişi ile gerçekleştiriliri araştırmada tüketicilere birden fazla soru yöneltilirken aynı zamanda konut büyüklükleri ile evlerin oda sayılarına da incelendi. Araştırmaya göre; markalı mobilya tercih eden tüketicinin ortalama konut büyüklüklerinin 114 metrekare çıktı. Ayrıca araştırmada 2013 yılına kıyasla küçük m2'li konutlann oranında artış yaşandığı ve kentsel dönüşümle birlikte küçülen konutlarda tüketicilerin mobilya tercihlerini de minimal mobilyalardan yana kullandığı görüldü.

Dağıtım Kanalı Dergisi 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181