www.emlaksayfasi.com.tr

Tapu randevu için gerekli belgeler!

Tapu

Tapu randevu almak için gerekli belgeler ile ilgili detaylar haberimizde yer alıyor.

Vatandaşlar tarafından merak edilen tapu randevu için gerekli belgeler nelerdir sorusunun yanıtını sizler için araştırdık.

İşte tapu randevu için gerekli belgeler nelerdir sorusu ile ilgili tüm detaylar belli oldu. İşte tapu randevu almak için gerekli belgeler şu şekilde;

Tapu randevusu almak isteyen vatandaşlar Tapu Randevu Sistemi yani https://randevu.tkgm.gov.tr/tr adresinden online olarak randevu oluşturabilir. Tapu Randevu Sistemi için tıklayınız

Tapu randevu alma sistemi sayesinde randevu alabilir, almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir, güncelleyebilir ya da iptal edebilirsiniz.

Online randevu alma işlemi sırasında istenen belgeler şu şekilde;
1. Giriş
2. Malik Kimlik Bilgileri
3. İşlem Seçimi
4.Tapu Senet Bilgileri
5.Randevu
6. Sonuç

Tapu randevu için gerekli belgeler ile ilgili detaylarını sizler için derleyip anlattık. Tapu online randevu için gerekli belgeler ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sayfamızdan takip edeiblirsiniz.

Cemile GEDİKOĞLU / Emlaksayfasi.com.tr
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.