1 ayda 4 bin 300 konut satıldı!
Ülkenin geleceğine güvenen vatandaş ev almaya koştu. 1 ayda 4 bin 300 konut satıldı. Ekonomiye cansuyu olan kampanyada 5 milyar ciro elde edildi.
Türkiye ekonomisinde dinamo etkisi yaratan gayrimenkul sektörü, 16 Nisan'da yapılacak anayasa referandumuna sayılı günler kala seferberlik hamlesi başlatarak piyasaları şaha kaldırdı. Emlak Konut GYO'nun önderlik ettiği kampanya atağında 1 ayda 2 bin 300 konut alan vatandaş ülkenin geleceğine olan güvenini kanıtladı. GYODER ve KONUTDER üyelerinin de kampanyaya dahil olmasıyla 1 ayda yapılan toplam konut satışı 4 bin 300, elde edilen ciro ise 5 milyar lira oldu. 2016'da 1 milyon 341 bin konut satışı yapan sektör temsilcileri şimdiden yıl sonunda 1.5 milyon konut satarak tüm zamanların rekorunu kırmayı hedefliyor. 15 Temmuz darbe girişiminin ardından ekonominin çarklarının devam etmesi için ağustosta başlatılan ilk kampanyada Emlak Konut GYO, 7 aylık satışını 1 ayda gerçekleştirmişti. Ağustosta toplam 2 bin 547 adet bağımsız bölüm satışından 1 milyar 960 milyon liralık satış değerine ulaşılmıştı.

LİDER NİDAPARK KÜÇÜKYALI
30 projede başlangıçta yüzde 20 olan limitler 30'a çıkarıldı. Ancak bazı projelerde yüzde 30 sınırı da aşıldı. Edinilen bilgilere göre tüm projeler içinde en çok satış Tahincioğlu Nidapark Küçükyalı projesinde yapıldı. 1 ayda 480 bağımsız bölümün satıldığı projede yer alan 625 konutu ve 168 ticari üniteden oluşan Kınalı, Sedef ve Burgaz etaplarındaki 480 bağımsız bölüm satıldı. En çok satılan bir diğer projede Dap Yapı'nın Validebağ Konakları projesi oldu. 368 konuttan oluşan projede 10 günde 260 konut satışı yapıldı.

5 AYLIK REKORUNU KIRDI
Emlak Konut GYO geçen yıl ocakta 332, şubatta 424, martta 444, nisanda 451 adet ve mayısta 552 adet adet konut ile 5 ayda toplamda 2 bin 203 konut satışı gerçekleştirmişti. Emlak Konut'un 'Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti' kampanyası kapsamında 1 ayda ulaştığı satış rakamları, geçen yılın ilk 5 ayındaki rakamları da geride bıraktı.

HEDEFİ AŞTI
Emlak Konut'un 1 Şubat itibarıyla başlattığı kampanyada elde edilen ciro yüzde 30 artarak 2.6 milyar lira oldu. Böylelikle iki ayda hedeflenen 2.5 milyarlık ciro da aşıldı.

Seda Tabak / Sabah

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181