Emlak vergisi yatırmak için gerekli belgeler!
Taşınmaz sahipleri tarafından ödenen emlak vergisi yatırmak için gerekli belgeler detaylarını sizler için araştırdık.

Belediyeler tarafından tahsil edilen emlak vergisi ödemeleri gayrimenkulün bulunduğu belediyeye gitmeden de yapılabiliyor. Eğer ilgili belediyenin E-belediye sistemine kaydı varsa buradan da ödenebildiği gibi PTT'den havale ile ya da belediyenin emlak vergisi mükellef numarasını kullanarak da gerçekleştirilebiliyor. Peki emlak vergisi için gerekli evraklar 2019 nelerdir?

Emlak vergisi yatırmak için gerekli belgeler detayları şu şekilde;
- T.C. kimlik numarası
- Tapu fotokopisi, 
- Binalar için yapı kullanma izin fotokopisi, 
- Binanın bulunduğu adres, 
- Beyan sahibinin ikamet ve işyeri adresi, 
- Vergi numarası,

Emlak vergisi yatırmak için gerekli belgeler detaylarını sizler için derledik. emlak vergisi ödeme için gerekli evraklar ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sitemizden takip edebilirsiniz.
Emlak vergisi ödemeleri nereye yapılır sorusunun cevabı için tıklayınız.
Emlak vergisi hesaplama 2019 detayları için tıklayınız.

Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181