Point Bornova'yı 3 ayda 3 milyon kişi ziyaret etti!
Türkiye'de AVM yatırımları cazibesini koruyor ve korumaya da devam edecek. Bazı illerde dengesiz bir AVM dağılımı var gibi görünse de Türkiye'nin 24 ilinde hala bir tek AVM bile bulunmuyor. Perakende pazarının çeşitlenmesi ve güçlenmesi için AVM'lere ihtiyaç var. Biz hem Malatya'da hem de izmir'de AVM yatırımları olan bir grup olarak Türkiye'de AVM yatırımlarının önümüzdeki dönemde de cazibesini korumaya devam edeceğine inanıyoruz.

İzmir'de 20'nin üzerinde AVM var. Bornova'da Kasım ayında hizmete açtığımız Point Bornova AVM ile 40'ı aşkın uluslararası marka, ilk kez İzmir perakende pazarına girdi, izmirlilerin merakla beklediği pek çok marka İzmirlilerle buluştu. Sonuç olarak Point Bornova AVM 3 ayda yaklaşık 3 milyon ziyaretçi ağırladı. Bu basit hesap bile AVM yatırımlarının cazibesini koruduğunu gösteriyor.

Yatırım için öne çıkan lokasyonlar
Perakende pazarında nispeten daha bakir ve gelişmeye açık olan bölgeler AVM yatırımlarında ön plana çıkıyor.

Bölge insanının ruhuna hitap eden projeler üretiyoruz

Biz Kavuklar GY olarak trendlere uymak yerine kendimiz trend belirlemeyi tercih ediyoruz. Bunun için de bölgenin ve bölge insanının ruhuna, yapısına hitap eden projeler üretmeye çalışıyoruz. Örneğin İzmir, geniş ve ferah alanları sever. Aynı zamanda içeriğe kapanık kalmaktan hoşlanmış. Bu nedenledir ki; Ortadoğu ve Avrupa'nın üzeri açılabilir ilk AVM'sini İzmir'e kazandırdık. İzmir'e, İzmirlilere yakışır bir alışveriş ve yaşam merkezi inşa edebilmek için yaklaşık 5 yıllık bir planlamanın ardından, 18 ay boyunca gece gündüz çalıştık, emek harcadık. Misafirlerimizin ferah koridorlarda, huzurla dolaşabilmesi, gönüllerince alışveriş yapıp, sosyal bir alan olarak Point Bornova'yı ziyaret edebilmesi için en ince ayrıntısına kadar düşündük, planladık. İzmir'in, Türkiye'nin değil; Avrasya'nın, Avrupa'nın, Orta Doğu'nun ilk defa tamamen üstü açılır kapanır alışveriş merkezini yaptık.

İzmir'den feyz aldık
Konsept olarak içinde bulunduğumuz kent olan İzmir'i, mimari olarak ise İzmir'in körfezine demirlemiş bir yatı feyz aldık. Proje alanı içindeki sokakların her biri, İzmir'i anlatan üç ana tema olarak benimsenen deniz, doğa ve şehir" karakterlerini yansıtacak şekilde tasarlandı. Yer döşemelerinden peyzaj mimarisine, havuz alanlarından tüm aydınlatma detaylarına kadar her yerde İzmir'in denizini, doğasını ve şehrin dinamizmini yansıtmayı planladık.

Sektörde yatırımlar devam edecek
2015 yılı 2016'ya paralel şekilde ilerleyecek, sektörde yatırımlar devam edecektir. Bizim hedeflerimiz ve yeni yatırım planlarımız 2017 ve sonrası için devam ediyor. Önümüzdeki yıllarda AVM pazarı da özellikle Anadolu'da gelişmeye devam edecektir.

Gayrimenkul Network Dergisi 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181