Tapu devri için randevu alma!
Tapu devri için randevu alma ile ilgili detayları sizler için araştırdık. Tapu Müdürlüğü'nde alım ya da satım işlemi yapabilmek için daha önceden randevu almış olmak gerekiyor.

Gayrimenkul devri için randevu alma işlemi internet üzerinden kolaylıkla halledilebiliyor. İnternetten online olarak randevu Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğüne ait olan Tapu Randevu sisteminden alınabilir.

Tapu devri için randevu alma için tıklayınız.

Tapu Müdürlüğü'nde gerçekleştirilen alım satım işlemlerinde sırasında bazı evraklar isteniyor. Bu tapu devri sıranında istenen evraklar alıcı ve satıcıdan farklı farklı temin ediliyor. İstenen bu belgeler önceden hazırlandığı taktirde tapu devri kısa sürede gerçekleştiriliyor.

Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren indirimi ile tapu harcı %2’den yüzde %1,5’e düşürüldü. 31 Ekim 2018 tarihine kadar devam edecek olan tapu harcı indirimi bu tarihten sonra tekrar %2 oranına yükselecek.

Tapu devri için randevu alma ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sitemizden takip edebilirsiniz.

Tapu devri için ne gerekli sorusunun cevabı için tıklayınız.
Tapu harcını alıcı mı satıcı mı öder sorusunun cevabı için tıklayınız.
Tapu devri ne kadar tutar sorunun cevabı için tıklayınız.


Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181