Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2019!
Tapu dairesinde alım satım yapacakların merak ettiği tapu işlemleri için gerekli belgeler 2019 detaylarını sizler için araştırdık.

Konut, arsa, arazi, ofis ve dükkan gibi taşınmaz malların satış ve devir süreçleri tapu dairesinde gerçekleştiriliyor. Tapu dairesinde alım satım yapabilmek için ALO 181'den randevu alınıyor. Daha sonra rande saatinde gerekli belgelerle tapu dairesine gidiliyor. Bu kapsamda bizde sizler için tapu devri için gerekli belgeler 2019 detaylarını derledik.

İşte tapu işlemleri için gerekli belgeler 2019 listesi:
Tapuda yapılan işlemler sırasında alıcıdan ve satıcıdan ayrı ayrı belgeler isteniyor.

Tapu işlemleri için alıcıdan istenen belgeler;
- Kişinin 2 adet vesikalık fotoğrafı
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Tapu işlemini emlakçı yapıyorsa emlakçı adına düzenlenmiş vekaletname

Tapu işlemleri için satıcıdan istenen belgeler;
- Satışı yapılacak tapunun aslı ve fotokopisi
- Satıcının 1adet vesikalık fotoğrafı
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Belediyeden alınan vergi borcu yoktur yazısı
- Tapu işlemini emlakçı yapıyorsa emlakçı adına düzenlenmiş vekaletname

Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2019 yılında gerçekleştirilecek tüm işlemler için eksiksiz ve onaylı olarak ilgili tapu müdürlüğüne beyan edilmelidir. 

Tapu için gerekli evraklar 2019 ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sitemizden takip edebilirsiniz.

Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner153