Konut, arsa, arazi, ofis ve dükkan gibi taşınmaz malların satış ve devir süreçlerinde tapu işlemleri için gerekli evraklar nelerdir? İşte tapu işlemleri için gerekli evraklar 2018 listesi
Tapu işlemleri gerekli evraklar ilgili tapu müdürlüğüne yapılacak başvuru esnasında eksiksiz bir şekilde hazırlanmalı ve işlem esnasında beyan edilmelidir.
İşte Tapu işlemleri için gerekli evraklar 2018 listesi:
- Nüfus Cüzdanı ve Temsil Belgesi
- Gerçek Kişilerde Fotoğraf
- İcra Müdürlüğünün Satış Müzekkeresi (Cebri İcra Yolu ile Satılmış ise)
- Mahkeme Müzekkeresi (Ortaklığın Giderilmesi Davası Yolu ile Satılmış ise)
- Bina Vasıflı Taşınmazlarda Zorunlu Deprem Sigortası
- İlgili Belediyeden Alınmış Emlak Vergisi Değerini Belirtir Belge
Tapu işlemleri için gerekli evraklar 2018 yılında gerçekleştirilecek tüm işlemler için eksiksiz ve onaylı olarak ilgili tapu müdürlüğüne beyan edilecektir.
Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr
Tapu işlemleri için gerekli evraklar 2018!
Gayrimenkul veya taşınmaz malların alıcı ve satıcı arasında belirli bir satış fiyatı ile el değiştirmesi sonucu tapu değişimi söz konusu olup, bu değişime sonucunda yeni tapu sahibinin ilgili müdürlük tarafından istenen tapu işlemleri gerekli evraklar 2018 listesini eksiksiz bir şekilde hazırlaması gerekmektedir.
31 Aralık 2017 Pazar 13:58