Tapu randevu alma!
Taşınmaz satışı yapacak kişiler tarafından merak edilen tapu randevu alma nasıl olur sorusunun yanıtını sizler için araştırdık.

Öncelikle bir taşınmazın satışının yapılabilmesi için Tapu Müdürlüğü'nden randevu alınması gerekiyor. Tapu randevu alma işlemi online olarakta yapılabiliyor. Tapu randevu alma sistemi sayesinde randevu alabilir, almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir, güncelleyebilir ya da iptal edebilirsiniz.

Tapu Randevu Sistemi yani https://randevu.tkgm.gov.tr/tr adresi için tıklayınız.

Ancak tapu randevusu alacak kişiler için bazı şartlar var. Tapu randevu alma işlemi kişi tarafından sadece kimlik numarası girilen kişi için alanabiliyor. Yani kim için tapu randevusu alınacak ise o kişinin kimlik numarası randevu alma işlemi sırasında girilmelidir. Gerçek veya tüzel kişiler aynı gün için tek bir randevu alabilir. Eğer ki yetki alan dışı işlemler kapsamında randevu alınacak ise taşınmazın kayıtlı olduğu tapu müdürlüğünden farklı bir müdürlükte alınabilir. 1 sene içerisinde aynı kimlik numarası ile alınan randevu 5 kez gerçekleşmez ise 1 sene içinde yeni bri randevu oluşturulamaz. 
 
Kısa adım adım tapu randevu alma işlemi şu şekilde;
1. Giriş
2. Malik Kimlik Bilgileri
3. İşlem Seçimi
4.Tapu Senet Bilgileri
5.Randevu
6. Sonuç

Tapu randevu alma işlemi ile ilgili detaylarını sizler için derleyip anlattık. Tapu randevu nasıl alınır sorusu ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sayfamızdan takip edeiblirsiniz.

Cemile GEDİKOĞLU / Emlaksayfasi.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181