Tapu randevu için gerekli belgeler!
Vatandaşlar tarafından merak edilen tapu randevu için gerekli belgeler nelerdir sorusunun yanıtını sizler için araştırdık.

İşte tapu randevu için gerekli belgeler nelerdir sorusu ile ilgili tüm detaylar belli oldu. İşte tapu randevu almak için gerekli belgeler şu şekilde;

Tapu randevusu almak isteyen vatandaşlar Tapu Randevu Sistemi yani https://randevu.tkgm.gov.tr/tr adresinden online olarak randevu oluşturabilir. Tapu Randevu Sistemi için tıklayınız

Tapu randevu alma sistemi sayesinde randevu alabilir, almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir, güncelleyebilir ya da iptal edebilirsiniz.

Online randevu alma işlemi sırasında istenen belgeler şu şekilde;
1. Giriş
2. Malik Kimlik Bilgileri
3. İşlem Seçimi
4.Tapu Senet Bilgileri
5.Randevu
6. Sonuç

Tapu randevu için gerekli belgeler ile ilgili detaylarını sizler için derleyip anlattık. Tapu online randevu için gerekli belgeler ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sayfamızdan takip edeiblirsiniz.

Cemile GEDİKOĞLU / Emlaksayfasi.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181