Kaleseramik, dijital mağazacılığı başlatıyor!
23-27 Şubat tarihleri arasında gerçekleştirilecek UNICERA’da, İtalyan Mimar Paolo Cesaretti ve Kaleseramik Teşhir Tasarım Ekibi’nin ortak çalışması ile hazırlanan 750 metrekarelik donanımlı stantta, en yeni ürünlerin alternatif kullanım alanlarından da örnekler sunuluyor.

Bu yıl hayata geçirdikleri yenilikçi ürünlerle mekanlara yeni bir soluk getirdiklerini vurgulayan Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı H. Derya Ercan, “İleri teknoloji ile ürettiğimiz farklı renk, malzeme, grafik, tarz ve ebatlardaki karolarımızla birlikte; vitrifiye ürün ailesi, banyo mobilyaları, armatür ve duş sistemlerine kadar geniş bir ürün grubunu, kullanıcı tercihlerine göre geliştirmeye odaklandık. Geleneksel ile moderni incelikle birleştiren çizgileriyle estetik ve stil sahibi mekanlar yaratan Çanakkale Seramik, mimari tasarımlara yeni bir bakış açısı kazandırarak mimarların yaratıcılığına hitap eden Kalebodur, bütünsel banyo yaklaşımı ile değişik mekan ve çözüm önerileri sunan Kale, gerçeğinden ayırt edilemeyen doğal taş görünümlü seramiklerinde İtalyan dokunuşunu yansıtan prestijli markalarımız Edilcuoghi ve Edilgres’in en yeni ürünleriyle, bu yıl da sektörde fark yaratacağız” dedi.

‘Sanal gerçeklik’ teknolojisiyle gerçek banyo mekanı deneyimini tüketicinin ayağına götürüyoruz

Kale’nin fuarda ziyaretçilere sunduğu en önemli yeniliklerden birinin ‘sanal gerçeklik’ uygulaması olduğuna dikkat çeken H. Derya Ercan, “Günümüzde dünya bambaşka bir yöne gidiyor ve her şey dijital uygulamalarla zenginleşiyor. Biz de her zaman tüketiciyi dinleyen ve onların beklentilerini dikkate alan bir firma olarak, bu değişimin sıkı takipçisi ve uygulayıcısız. Tüketicinin banyosunu değiştirmek istediğini ama nasıl bir sonuç elde edeceğine dair belirsizliklerle dolu bir süreçten korktuğunu görüyoruz. Bu dijital dönüşümü aslında, müşterilerimizin bu süreci daha eğlenceli, daha keyifli ve banyolarının neye dönüşeceğinden emin olmaları için gerçekleştiriyoruz. 1000 metrekarelik alanı 2 metrekareye sığdırarak mağazalarımızı tüketicinin ayağına götürdüğümüz ‘Oculus’ teknolojisiyle, kullanıcının son derece etkili olduğu bir alan yaratıyoruz. Müşterilerimize, ‘Bir karar vermeden önce gelin sanal gerçeklik gözlüğünden bakın’ diyoruz çünkü beğendiği ürünleri, kendi banyosundaki yerleşimiyle, gerçek mekan derinliğinde ve canlılığında görebilen tüketici, artık nasıl bir banyoya sahip olacağından emin oluyor. Tüketicinin, gözlüğü taktığında, adeta içinde dolaştığı, mekanların her yerini rahatlıkla görüp inceleyebildiği ‘Oculus’ uygulamasını, Mart ayı içinde tüm Kale mağazalarında kullanıma sunacağız. Kullanıcıya benzersiz bir deneyim sunduğumuz, ‘Kale 360’ ile entegre olan bu uygulamayla, dijital mağazacılık devrinin kapısını aralıyoruz” diye konuştu.

‘Kale 360’ ile herkes kendi banyosunu tasarlıyor
H. Derya Ercan, önceki yıl sektör bazında dünyada bir ilke imza atılarak hizmete sokulan ‘Kale 360’ programının yeni versiyonunun da UNICERA’da tüketicinin kullanımına sunulduğunu belirterek, şunları söyledi: “Kasım ayında açıklanan, ‘Accenture Dijitalleşme Endeksi’ne göre, sektörün dijital lideri olarak belirtilen Kaleseramik, ‘Kale360.com’ ile de prestijli ödüllerin sahibi oldu. ‘Altın Örümcek Web Ödülleri 2015’te ‘En İyi Web Sitesi’ seçilerek büyük ödüle layık görülen ‘Kale360.com’, ‘Perakendecilik/Mağazacılık’ kategorisinde de büyük ödülün sahibi oldu. Bu yıl daha da geliştirerek, herkese kendi banyosunu tasarlama imkanı sağladığmız ‘Kale 360.com’ uygulaması ile binlerce ürün arasından seçim yapabiliyor, beğendiğiniz ürünleri kolayca planınıza ekleyebiliyor ve banyonuzu gerçek haliyle görüntüleyebiliyorsunuz. Dijital ortamda dizayn edebildiğiniz banyonuzda, ürün konumlandırmalarını tek tek test edebiliyor ve bütçe çıkarabiliyorsunuz.”

Kale’den bütünsel banyo çözümleri
Kale markasıyla, banyoda geçirilen zamanı daha konforlu ve keyifli hale getirmeyi hedeflediklerini belirten H. Derya Ercan, “Bu amaçla çağdaş, dekoratif, fonksiyonel ve kullanıcı dostu tasarımlarımızın en güzel örneklerini ‘Banyoyu banyo yapan her şey Kale’de’ sloganıyla tüketicinin beğenisine sunuyoruz” diye konuştu. Kale’nin ‘bütünsel banyo çözümleri’ ile estetik ve işlevsel mekanlar yaratmaya devam edeceğini kaydeden Derya Ercan, şöyle konuştu: “Doğru malzemeyi, trendlere uygun tasarım ögelerinde kullanarak tüketiciyle buluşturan Kale olarak, bu yıl sunduğumuz 4 farklı canlı mekanda, bütünsel dilimizi aktarmayı sürdürüyoruz. Bunların arasından, Ece Yalım Design Studio tarafından tasarlanan Kale Icon koleksiyonu, kendi içinde küçük hacimli alanlara ve büyük mekanlara yüksek depolamalı çözüm ile iki farklı alternatif oluşturuyor. ‘Zeus’ koleksiyonumuz ile de alışılmış klasik stilin dışında, ‘neoklasik’ bir seri geliştirdik. Burada klasikliğin verdiği görsel nefaseti, maskulen sert çizgilerle karakteristikleştirirken, bütünsel ambiyans içerisinde tutarlı, fonksiyonel ve kullanıcı dostu bir ürün hayata geçirdik. Ayrıca Kale’nin bütünsel tasarım anlayışından doğan A’Design ödüllü Spirit serisi de, tüketicilerin konfor, estetik ve işlevsellik ihtiyaçlarına optimum çözümler sunuyor” dedi.

Çanakkale Seramik mekanlara zamansız güzellik katıyor

Yaşam alanlarına etkileyici bir görünüm kazandıran koleksiyonlarıyla tüketici tercihlerinde ilk sırayı alan Çanakkale Seramik’in yeni serileriyle, mekanlara zamansız güzellik getirdiğini ifade eden H. Derya Ercan, “Fuarda sergileyeceğimiz Çanakkale Seramik’in lüks ürün grubunda yer alan yeni serisi Tribeca, vintage etkisinde nostaljik mekanlar yaratıyor. Yine lüks ürün segmentinin iddialı serilerinden biri olan Santorini; çarpıcı renklerde duvar karoları ile mekanların havasını değiştiriyor. Tribeca ve Santorini serileri ile tuğla trendini banyolara taşıyan Çanakkale Seramik, klasik stil akımından yola çıkılarak tasarlanan Etoile serisi ile stil sahibi mekan isteyenlerin yeni tercihi haline geliyor” diye konuştu.

Modern yapıların vazgeçilmezi: Kalebodur
Kalebodur’un, hem zemin hem de duvar uygulamalarında rahatlıkla kullanılacak yeni ürünleriyle bu yıl da modern yaşam alanlarının vazgeçilmezi olacağını belirten Derya Ercan, “Bu yıl 80x80 cm boyutundaki ‘full body porselen seramik’ serilerimize 3 yeni seri daha ekledik. Kalebodur Stromboli, farklı renk ve yüzey alternatifleri, natürel dokusu, her kullanım alanına uygun doğası sayesinde hem mimarların hem de nihai tüketicinin beğenisini kazanacak. Yarı parlak görünüme sahip 80x80 ve 40x80 cm ebatlarındaki porselen karolardan oluşan Kalebodur Materia ise metalik etkideki antrasit ve bronz renklerini zenginleştiren çağdaş dekorları ile estetik çözümler, tanımlı alanlar sunuyor. Kalebodur’un Malachite serisi de, adını aldığı malakit taşının büyülü dünyasından çıkıp gelerek mekanları zenginleştiriyor. Kalebodur, ‘full body porselen seramik’ serilerinin doğal dokuları, üst düzey yüzey kalitesi ve büyük ebatlarının sağladığı minimum derz uygulaması ile banyolarda lüks görünüm elde etmemizi sağlıyor” şeklinde konuştu.

‘Seramik Parke’ her yerde
Kaleseramik, dünya genelinde giderek yayılan doğal ahşap görünümlü ürün eğiliminin en güzel örneklerini de UNICERA’da sergiliyor. Banyodan mutfağa, salondan yatak odasına kadar evin her yerinde kullanılabilmesinin yanında dış mekanlar için mükemmel seçenekler sunan doğal ahşap görünümlü seramikler, dayanıklı ve uzun ömürlü olmalarının yanında, kolay temizlenebilen hijyenik yapılarıyla öne çıkıyor. Çanakkale Seramik ve Kalebodur markalarının dijital teknolojiyle ürettiği doğal ahşap görünümlü seramikleri, ‘Seramik Parke’ ürün grubu altında dünya pazarına sunuluyor. Bu yıl portföye yeni eklenen 20x120 ebatlı ‘Seramik Parke’ ürün gamı ile aşınmayı en aza indiren, bununla birlikte iç mekan ve dış mekanda rahatça kullanılabilecek doğal dokulu ürünler de fuarda tüketici ile buluşuyor.

İnovatif ürünlerin en güzel örnekleri Kaleseramik’te

İnovasyona önem veren ve bu alanda yatırımlarına devam eden Kaleseramik, bu yaklaşımla ortaya çıkan en çarpıcı ürün grupları ‘Kale Smart’, ‘Kalesinterflex’ ve ‘Kaleguard’ı da fuarda tüketicinin beğenisine sunuyor. 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181