Mobilyada tercihimiz en az 12 taksit!
Türkiye mobilya sektörünün yüzde 75’ni temsil eden Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), bazı sektörlere getirilen taksit sınırlandırmasına ilişkin; kredi kartı kullanım alışkanlığının Türkiye mobilya tüketicileri profilinde de etkili bir enstrüman olarak ortaya çıktığını ve bu sebeple kredi kartlarına uygulanacak olan taksit sayısının artmasıyla birlikte mobilya satışlarının da artacağının altını çizdi.

Mobilya alımına karar veren kitlenin kadınlar olduğu ve kadınların satın almada en çok dikkat ettikleri kriterin yüksek taksitlendirme olduğunu belirten MOSDER Başkanı İsmail Doğan: “Yüz yüze 16 farklı ilde gerçekleştirdiğimiz kapsamlı araştırmalar da gösteriyor ki; her 4 tüketiciden 3’ü mobilya satın alırken ‘taksitli’ alışveriş yapmak istiyor ve taksit sayısında 12 ayı tercih ediyor“ dedi.

Türkiye mobilya ihracatının yüzde 60’ını gerçekleştiren ve Türkiye’nin en önde gelen Mobilya markalarını bünyesinde bulunduran Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), kredi kartına getirilen taksit sınırlamasının maalesef kayıt dışına olan talebi de artıracağını ifade ediyor. MOSDER Başkanı İsmail Doğan: “Türkiye’deki mobilya satışlarının yaklaşık yüzde 70’i ana caddelerdeki mobilya mağazalarından gerçekleşiyor ve bu mağazaların neredeyse tamamı müşterilerini kredi kartlarına yaptıkları taksit seçenekleriyle memnun edebiliyor. Özellikle taksit sınırlamasının getirildiği dönemden sonra, tüketiciler nezdinde oluşan memnuniyetsizliği maalesef ‘senet’ yöntemiyle çözmeye ve hatta bankaların bile sunamadığı adette taksitleri finans kuruluşları aracılığıyla tüketicilere sunmaya yöneliyorlar. Bu hem tüketicilere, hem satış noktalarına hem de doğal olarak kayıtlı çalışan mobilya firmalarına ek maliyet oluşturuyor ve bu durum sektörümüz açısından ne yazık ki hiç tasvip edilmeyecek bir tablo “ dedi.

Yeni Akit


Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181