Silverline 6 binden fazla projenin mutfağını tasarladı!
Yeni yaşam tarzının bir sembolü olarak mutfakların gözdesi haline gelen ankastre, teknoloji odaklı ve şık tasarımları ile mutfaklarda daha dekoratif formlarda karşımıza çıkmaya başladı. Modernleşmeyle birlikte evde sosyalleşmenin en önemli odağı haline gelen mutfaklar, diğer sosyal alanlarla daha iç içe bir mimari yapıya büründü. Daha görünür ve şeffaf bir yapı ile sınırların kalktığı mutfaklarda ankastre artık yaşamın tam odağında…
 
Tasarımın günlük hayata entegrasyonu üzerine yoğunlaşan Silverline Ankastre, günlük hayata uyum sağlayan basit ama fonksiyonel, kullanıcısı ile etkileşime geçen ürünler üzerine odaklanıyor. Marka estetik değerleri ürüne, deneyimin ve fonksiyonun doğal bir sonucu olarak en yalın haliyle entegre ediyor. Silverline güncel trendlerin detaylı analizi sonucu ulaştığı tasarım stratejisini “simple +” olarak adlandırdığı tasarım felsefesi kapsamında yönetiyor. Bu felsefe kullanıcısına ‘basit ama daha fazlası’ diyor. Modern çağda ürünler küçülüp cebe girerken artık insanlardan rol çalmıyor. Bugün kullanıcı ürüne hizmet etmek istemiyor, varlığının bile farkına varmadan, kendi hayat stiline entegre olsun istiyor. Bu noktada mutfağı baştan yorumlayan ve cesur hareket eden Silverline, yeni koleksiyonları ile kullanıcısının tasarıma ve fonksiyona yönelik beklentilerini fazlasıyla karşılıyor. 
 
Yeni yaşam tarzının sembolü ankastre…
Tasarım, işlevsellik ve yenilikçi teknolojileri mutfaklara taşıması ile yeni ve modern yaşam tarzının sembolü haline gelen ankastre, daha az enerji tüketen, çevreci ve yaşam kalitesini artırmaya yönelik fonksiyonları ile mutfakların baş tacı olarak her geçen gün kendisine olan ilgiyi artırıyor. Sektörde ciddi bir değişim ve dönüşüm rüzgarı olduğunu ifade eden Silverline Ankastre Pazarlama Direktörü Mehmet Aygül “Teknoloji ve fonksiyonellik ankastre ürünlerde kendini daha çok öne çıkarırken tasarım ve estetiği iyi yansıtması ile de ankastre diğer mutfak ürünlerinden ayrışıyor. Teknoloji, tasarımlarda kolaylıkla vurgulanırken estetik ile çok rahat buluşturulabiliyor. Modern yaşam tarzlarının daha fazla tercih edilmesi, fonksiyonel ve ihtiyaca hızlı cevap verebilen teknolojinin yaşam alanlarına girmesi, yenileme pazarının hareketlenmesi ile ankastre ürünlere ilgi de arttı, geleneksel ürünlerden modern ürünlere geçiş hızlandı, ürün yenileme ve değişimi ciddi bir ivme kazandı” şeklinde konuştu.   
 
Kentsel dönüşüm süreci ve konut sektöründeki hareketlilik ankastre sektörünün büyümesinde pozitif etki yaratırken inşaat firmaları da bu yaklaşımdan hareketle, mimari projeleri oluştururken tüketicinin yaşam kalitesini artıracak detaylara öncelik tanıyor ve mutfaklarda en yeni teknolojileri kullanarak ankastre pazarının canlanmasına doğrudan etki ediyor.
 
İç pazarda sektörde ilk 5 marka arasında…
Türkiye’de 60’a yakın ulusal ve uluslararası markanın yer aldığı ankastre pazarında ilk 5 marka arasına girmeyi başaran Silverline, Türkiye ankastre pazarının yaklaşık yüzde 35’lik kısmını kaplayan konut pazarında da ilk sıralarda. Proje pazarında yüzde 11 pazar payına sahip olan Silverline, güçlü üretici kimliğinin yanı sıra hızlı, kaliteli ve esnek çözümler üreterek konut sektörüne adım attığı günden bu yana sektörün önemli oyuncuları arasına girdi. Konut pazarında öncelikli tercihin, marka bilinirliliği yüksek, projelere artı değer katan ürünler yönünde olduğunu vurgulayan Aygül “Kaliteli ürün, satış sonrası hizmetler ve tüketiciye yönelik ekstra uygulamalar müteahhitlerin projelerinde ankastre tercihlerini etkiliyor. Biz de kalitemiz ve tasarımlarımızın yanı sıra, ücretsiz keşif ve ürün taşıma hizmetlerimiz, oturum başladıktan sonra garanti başlangıcı, ek garanti uygulamamız, geniş ve çözüm odaklı ürün yelpazemiz ve güvenilir servis ağımız bizi sektörde fark yaratıyoruz. ” dedi.

 Emlak Konut ve Kiptaş’ın onaylı tedarikçisi olan marka, proje pazarına girdiği 2010 yılından bu yana Türkiye genelinde toplam 6350 projede 220 bin birim konutta toplam 560 bin adet ürünle yer aldı. Anadolu’nun dört bir tarafındaki önemli projelere ürün tedarik eden marka Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Mersin, Gaziantep, Trabzon, Diyarbakır gibi birçok şehirde konut proje pazarında önemli paylara sahip.
 
Yeni stratejimiz yapı sektörünün güçlü oyuncuları ile işbirlikleri…
170 sektörü tetikleyen inşaat sektörü ne kadar güçlü ve hareketli olursa ülke ekonomisine de o kadar hareketli olacağına vurgu yapan Mehmet Aygül “İnşaat sektörü Türkiye ekonomisinin amiral gemisi olarak büyümesini sürdürüyor. Siyasi ve ekonomik çalkantılara rağmen geçen yıla oranla bu yılın aynı aylarında sektör yüzde 17,8’lik bir büyüme gerçekleştirdi. Büyümenin hızla devam edeceği konut sektörüne yönelik hizmet kanallarında biz de farklılıklar yaratmak, projelerde daha aktif olmak ve markamızı müteahhitler ile erkenden buluşturmak için yapı sektörünün önemli tedarikçileri ile işbirlikleri geliştiriyoruz. Evdema, Mopa, Ahşapsan, Güvercin, Olcay Yapı ve Dönmez Yapı gibi ile başlattığımız işbirliklerimizi yeni ve kurumsal yapılar ile daha da genişletmek hedefindeyiz. İnşaat sürecinde birçok kalemi tek bir noktadan tedarik etmek isteyen müteahhitlere yönelik hizmet veren bu kanallar bizler için oldukça önemli” dedi.   
 
Yeni enerji yasasına A sınıfı ürünler ile geçen ilk ve tek marka…
Tasarımda yarattığı farklılıkları teknoloji ve kalite ile buluşturan Silverline A, A+ enerji sınıfı ürünleri ile de iddialı… 1 Temmuz 2015 tarihinde yeni enerji yasasının yürürlüğe girmesi ile tüm havalandırma grubu ürünlerini yasal standartlara uygun hale getiren Silverline, ayrıca yasa zorunlu kılmamasına rağmen Haziran 2016 itibarı ile tüm ürünlerinde A enerji sınıfına geçen ilk ve tek marka olacak.
Sadece enerji sınıfında iyileştirme yapmakla kalmayan marka, davlumbaz ve birçok ürün grubunda daha az enerji ile maksimum performans sağlayan ürünler geliştiriyor.
 
Tasarıma 115 uluslararası ödül…
Ürünlerinde estetik ve fonksiyonelliği teknoloji ile buluşturan güçlü AR-GE ekibi, çevre ve enerji duyarlılığı yüksek ürünler ile de farklılığını ortaya koyuyor. Gerek tasarım gerekse teknolojisinde yarattığı faklılığı yıllardır dünyanın en saygın ödül kuruluşlarından aldığı ödüller ile tescilliyor. 2009 yılından bu yana katıldığı tüm yarışmalardan tasarım ve fonksiyonellik alanında ödüllerle dönen marka bugüne kadar 115 uluslararası ödülün sahibi oldu.  Plus X, Reddot, Germany Design Awards, KitchenInnovation Award ve IF Design Award  gibi önemli organizasyonlarda ödüle layık görülen Silverline Ankastre, Türkiye'de davlumbaz kategorisinde ilk ödülü alan marka olurken  2014 yılı sonunda Design Turkey Endüstriyel Tasarım Ödülü’nü aldı.
 
Davlumbaz ve aspiratör pazarında Avrupa'nın ilk 5, dünyanın ilk 10 üreticisi arasında...
1994 yılında Merzifon Organize Sanayi Bölgesinde kurulan Silverline, genç, dinamik ve deneyimli kadrosu, yenilikçi vizyonu ve gerçekleştirdiği yatırımlar ile kısa sürede sektörün en önemli oyuncularından biri olmayı başardı. Geçen 22 yıllık sürede Türkiye'nin ihracatta ilk 500 firması arasında yerini alan ve bugün 5 kıtada 73 ülkeye ihracat gerçekleştiren Silverline; dünya üzerinde 3100 noktada tüketicisiyle buluşuyor.
 
103.000 m2 alanda yılda 1 milyon 200 bin adet üretim gerçekleştiren Silverline, davlumbaz ve aspiratör pazarında Avrupa'nın ilk 5, dünyanın ilk 10 üreticisi arasında yer alıyor. Kendi bünyesinde SGS ve TSE tarafından akredite edilmiş, IEC standartlarına uygun gelişmiş laboratuarlara sahip olan marka, ISO 9001, IS0 14001 ve ISO 10002 kalite sertifikaları ile toplam kalite yönetimini benimseyerek, çevreye duyarlı üretim anlayışıyla sektörün takip edilen markası olmayı başarıyor. İnovasyonu ve müşteri memnuniyetini esas alarak, tasarım gücü yüksek, çevreye duyarlı, fonksiyonel tasarımlar geliştiren markanın ürün gamında davlumbaz,  ankastre fırın, mikrodalga fırın, ocak, buzdolabı, bulaşık makinesi, çöp öğütücü, eviye, armatür yer alıyor. Yurtiçinde 500'e yakın bayisi ile tüketicisine ulaşan marka, 200’ü aşkın yetkili servis ve satış sonrası hizmetleri ile de tüketicisinden tam not alıyor.
 

 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181