TSKB Gayrimenkıü Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, gayrimenkul piyasasının yeni trendlerini değerlendirdi. Gayrimenkul trendlerinin belirlenmesinde mega projelerin hâlâ çok önemli olduğunu vurgulayan Maya, "Yıllardır dikkat çektiğimiz mega proje-gayrimenkul ilişkisini, biten projelerde görmeye başladık. Görmeye de devam edeceğiz" dedi. Yönel Maya, doğru değerle pazara çıkan gayrimenkullere ilginin daha fazla olduğunu belirterek, gayrimenkul projelerinde artık detayların daha fazla önem kazandığına dikkat çekti.
LOJİSTİK YENİDEN DOĞUYOR
Lojistik sektörünün küllerinden doğduğu bir dönem içinde bulunduğumuzu ifade eden Makbule Yönel Maya, lojistik gayrimenkullerin gelecek yıllarda en çok konuşulan gayrimenkul yatırımlarından biri olacağına dikkat çekti. Perakende sektörü ve AVM tarafında ise rüzgarın tüketici davranışlarından yana esmeye devam ettiğini düe getiren Maya, şunlan söyledi: 'Tüketicinin trendi nereye yöneliyorsa AVM'lerin mağaza karmaları da o yöne doğru evriliyor. Öte yandan yönetim modelleri ve organizasyon kavramları içinde konuştuğumuz, esneklik gibi kavramlar için de konuşulacak. Bir gayrimenkul projesini geliştirirken esnek olabilme kabiliyeti büyük öneme sahip olacak. Teknoloji, dijitalleşme ve tüketici davranışlarmdaki değişikliklerin de mekan ve gayrimenkulle yüzleşmesinin zamanı geldi."
Takvim Gazetesi
LOJİSTİK YENİDEN DOĞUYOR
Lojistik sektörünün küllerinden doğduğu bir dönem içinde bulunduğumuzu ifade eden Makbule Yönel Maya, lojistik gayrimenkullerin gelecek yıllarda en çok konuşulan gayrimenkul yatırımlarından biri olacağına dikkat çekti. Perakende sektörü ve AVM tarafında ise rüzgarın tüketici davranışlarından yana esmeye devam ettiğini düe getiren Maya, şunlan söyledi: 'Tüketicinin trendi nereye yöneliyorsa AVM'lerin mağaza karmaları da o yöne doğru evriliyor. Öte yandan yönetim modelleri ve organizasyon kavramları içinde konuştuğumuz, esneklik gibi kavramlar için de konuşulacak. Bir gayrimenkul projesini geliştirirken esnek olabilme kabiliyeti büyük öneme sahip olacak. Teknoloji, dijitalleşme ve tüketici davranışlarmdaki değişikliklerin de mekan ve gayrimenkulle yüzleşmesinin zamanı geldi."
Takvim Gazetesi