İstMarina AVM yüzde 95 doluluk oranıyla kapılarını açıyor!
Dap Yapı tarafından Kartal sahilde geliştirilen İstMarina projesindeki AVM bugün yüzde 95 doluluk oranıyla kapılarını açıyor. 250 milyon euro yatırımla hayata geçirilen ve içinde yaklaşık 200 mağazanın yer aldığı İstMarina AVM 70 bin metrekare kiralanabilir alana sahip. 3 kattan oluşan İstmarina AVM'de açık ve kapalı alışveriş mekanların yanı sıra 2 bin araç kapasitesine sahip otopark alanı yer alıyor. "Deniz üstü alışveriş" mottosuyla perakende sektörüne yeni bir soluk getirmeye hazırlanan İstMarina AVM'nin ilk yıl 12 ila 14 milyon ziyaretçi çekmesibekleniyor.

Toplantıda konuşan DAP Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, "Kartal'da inşa ettiğimiz İstMarina Projesi, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en büyük projelerinden biri. İstMarina AVM ile DAP Holding olarak ilk kez perakende sektörüne adım atıyoruz" dedi. Yılmaz; "200 bin metrekare alanda inşa ettiğimiz, İstanbulluların yeni buluşma noktası İstMarina AVM'de yaklaşık 200 mağazahizmet verecek. Bağdat Caddesi ve Sabiha Gökçen Havalimanı'nın ortasında değeri her gün artan Kartal sahilinde konumlanan, Türkiye'nin içinden hızlı tren geçen ilk Alışveriş ve Yaşam Merkezi İstMarina, gurme restoranları ve dünyaca ünlü markaları içerisinde barındıracak" diye konuştu. 

Konut, ofis, hastane, okul ve alışveriş ünitelerini barmdaıran karma proje İstMarina'da 1611 konuttan 1200 adetinin teslimlerine başladıklarını aktaran Ziya Yılmaz, projedeki okulun açıldığını, hastanenin ise yü sonunda açılacağını söyledi. Yılmaz, projede konutların metrekare satış fiyatlarının 14 -15-17 bin TL arasında değiştiğini AVM'nin açılmasıyla birlikte bu oranların daha da artabileceğini belirtti.

Nişantaşı'nda sadece konut 
Marmara Üniversitesi Nişantaşı kampüsüyle ilgüi de bügi veren Yümaz, bu alana yapacakları proj ede AVM yerine sadece konut yapacaklarını açıkladı. İstMarina AVM'nin işletmesini üstlenen JLL Türkiye Ülke Başkanı Avi Alkaş da dünya genelinde kentsel nüfus artışının hızlanmasıyla birlikte şehirlerdeki karma kullanımlı yapılardan beklentinin arttığını kaydederek Anadolu Yakası'nın sahil cephesinin en geniş alışveriş merkezi olacağını söyledi.

Türkiye'nin en çok kazanan 4. AVM'si olacak
JLL Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Tarkan Ander AVM'nin ilerleyen yıllarda 15 ila 18 milyon ziyaretçiye ulaşmasını hedeflediklerini söyledi. Böylece İstanbul'da ilk 10 AVM arasına girmeyi planladıklarını aktaran Ander, "Anadolu Yakası'nda ise ilk3'e gireceğiz, getiri anlamında ise Türkiye'de ilk 4 AVM arasında yer almayı amaçlıyoruz" açıklamasını yaptı.

Leyla İlhan / Dünya Gazetesi

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181