Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2018!
Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2018 detaylarını sizler için araştırdık. Konut, arsa, arazi, ofis ve dükkan gibi taşınmaz malların satış ve devir süreçleri tapu dairesinde gerçekleştiriliyor. 

Tapuda alım salım gibi işlemlerin yapılabilmesi için öncelikli olarak taşınmazın bağlı bulunduğu tapu dairesinden randevu alınması gerekiyor. İşlemin yapılabilmesi için randevu alınan gün ve saatte istenilen evraklarla birlikte tapu dairesine gidililerek müracaat yapılıyor. Tapu randevusu ALO 181'den alınıyor ve çağrı merkezi günün her saatı açık bulunuyor.

İşte Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2018 listesi:
Tapuda yapılan işlemler sırasında alıcıdan ve satıcıdan ayrı ayrı belgeler isteniyor.

Tapu işlemleri için alıcıdan istenen belgeler;
- Kişinin 2 adet vesikalık fotoğrafı
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Tapu işlemini emlakçı yapıyorsa emlakçı adına düzenlenmiş vekaletname

Tapu işlemleri için satıcıdan istenen belgeler;
- Satışı yapılacak tapunun aslı ve fotokopisi
- Satıcının 1adet vesikalık fotoğrafı
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Belediyeden alınan vergi borcu yoktur yazısı
- Tapu işlemini emlakçı yapıyorsa emlakçı adına düzenlenmiş vekaletname

Tapu işlemleri için gerekli belgeler 2018 yılında gerçekleştirilecek tüm işlemler için eksiksiz ve onaylı olarak ilgili tapu müdürlüğüne beyan edilmelidir. 

Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Veysel 7 ay önce

Kadastro harita istedi bu ne haritasi

Avatar
Hsm 6 ay önce

Masraf nekadar okuyarak

Avatar
Beyhan tırekı 6 ay önce

Eşimden ıpoteklı daıreyı üzerime alablırmıyım

banner153