Tapu randevu alındıktan sonra yapılacak işlemler!
Tapu randevu aldıktan sonra yapılacak işlemler ile ilgili detayları sizler için araştırdık. Bir taşınmazın satışının yapılabilmesi için öncelikle Tapu Müdürlüğü'nden randevu alınması gerekiyor.

Tapu Müdürlüğü'nden randevu online olarak alınabiliyor. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğüne ait olan Tapu Randevu sisteminden randevu kolaylıkla alınabiliyor.

Tapu randevu aldıktan sonra yapılacak işlemler detayları şu şekilde;
Randevu alındıktan sonra belirlenen gün ve saatte alıcı ve satıcı yanında bulundurması gereken evraklarla Tapu Müdürlüğü'ne gitmesi gerekiyor. Evraklar eksiksiz ise ve tapu harcı ile tapu döner sermaye bedeli de ödendi ise tapu devir işlemi kısa sürede hallediliyor.

Tapu randevu aldıktan sonra yapılacak işlemler ile ilgili gelişmeleri ve haberleri sitemizden takip edebilirsiniz.

Tapu devri için ne gerekli sorusunun cevabı için tıklayınız.
Tapu harcını alıcı mı satıcı mı öder sorusunun cevabı için tıklayınız.
Tapu devri ne kadar tutar sorunun cevabı için tıklayınız.

Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner182

banner181