Tapu satış işlemleri için randevu nasıl alınır sorunun yanıtlarını sizler için derledik. Konut, arsa, arazi ve ticari alan gibi taşınmazların el değiştirmesi ile ilgili gerçekleştirilen tapu satış işlemleri için tapu müdürlüğünden randevu alınması gerekmektedir.
Peki tapu satış işlemleri için randevu nasıl alınır? İşte yanıtı
Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr
Peki tapu satış işlemleri için randevu nasıl alınır? İşte yanıtı
- Bu sayfadan itibaren adım adım yapacağınız işlemlerle randevu sistemimizi kullanarak belirli bir gün ve saat aralığında başvuru yapmak için randevu alabilirsiniz.
- Almış olduğunuz randevuları sorgulayabilir, güncelleyebilir ya da iptal edebilirsiniz.
- Randevular seçilecek uygun tarihte ve saat aralığında, kimlik numarası ve müdürlük kontenjanına göre alınabilir.
- Randevu, malik veya yetkili temsilcisi tarafından alınarak sadece bu kişilere ait Kimlik Numarası için kullanılabilecektir.
- Yetki alanı dışı işlemler kapsamında randevu, taşınmazın kayıtlı olduğu tapu müdürlüğünden farklı bir müdürlükte alınabilir.
- 1 yıl içinde aynı Kimlik Numarası için alınan randevu 5 kere gerçekleşmez ise 1 yıl içinde yeni bir randevu verilememektedir.
- Gerçek veya tüzel kişiler aynı gün için tek bir randevu alabilir.
Hilal MİSİRLİ / EmlakSayfasi.com.tr
benim yaşım 68 benim akıl şuru belgem yada şahitler lazımı